امتیاز خریدارن به فایل :
0

دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان نقش فرهنگ در بازار يابي ۱۳ ص

ارسال شده در تاریخ : 1396/01/04

اقتصاد
تاریخ ارسال : 1396/01/04
حجم فایل : 96,075
فرمت فایل : zip
رمز عبور : ندارد
بازدید : 297 مرتبه


قیمت فایل : 5,000 تومان | پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

  گزارش تخلف  | فروشنده ی فایل : محسن شریفیان

توضیحات معرفی فایل

مقدمه يكي از ابزارهاي مهم ارتباطي در كسب و كار، تبليغات است. موفقيت يا عدم شكست بسياري از سازمانها و شركتها نيز در گرو فعاليتهاي تبليغاتي آنهاست. تبليغ، راهي براي رساندن پيام به مخاطبان مورد نظر تعريف شده است. اما سوالي كه مطرح مي‌شود اين است كه چگونه بايد تبليغ كنيم تا به نتيجه مورد نظر دست پيدا كنيم؟ براي اينكه تبليغ از كارايي و اثربخشي لازم برخوردار باشد لازم است كه فعاليتهاي تبليغاتي بر اساس يك برنامه تبليغاتي مناسب انجام پذيرند. برنامه تبليغات به ما كمك مي‌كند تا با پيمودن مسيري درست به نتيجه قابل قبول دست يابيم. در اين شماره مراحل نوشتن يك برنامه تبليغاتي به طور اجمالي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

-

برچسب ها

نقش فرهنگ در بازار یابی

موارد مرتبط


?

درباره فروشگاه


در این فروشگاه سعی شده با توجه به نیاز و سلیقه ی شما دوست عزیز مقالات،پروژه ها،تحقیق های دانشگاهی،کتاب ها،نرم افزار هاو هزاران فایل سودمند و ارزشمند در دسترس قرار گیرد.


پیغام مدیریت


در صورت وجود مشکل در فایل خریداری شده ، فروشگاه ما با پشتیبانی بموقع رضایت شما را جلب خواهد کرد .



کليه ي محتواي اين سايت توسط کاربران درج شده است و تيم مديريت هيچ مسئوليتي نسبت به آن ها ندارد.
W3C Standard Website Valid HTML5 / CSS3 - v2.1
Copyright © All Right Reserved For mefiles.ir